Cuma, Mart 27, 2015

2015 Trend Çantaları

2015 Bahar/Yaz Sezonunda Hangi Çantalar Trendy?

Daha önce şurada 2015 sokak stilinde çanta trendlerinden bahsetmiştik. Bu kez de koleksiyonlarda neler var, bakalım. Çünkü doymadık, doyamadık!

Bir Mart günü kıpır kıpır olduğumda anladım ki, hakikaten kış depresyonu diye bir şey varmış.
Efendim bu kıpır kıpırlık bana inanılmaz bahar/yaz sezonunu hatırlatır da, hiç çanta takı toka araştırmamak, yaklaşan sıcak sezonun trendlerine uyup alışveriş yapmamak olur mu? Olmaz dedim ve başladım moda haftalarının dedektifliğini yapmaya.
Bu yaz en yeni ve en trend parçalar tabii ki de bucket bag'ler. Çok şık görünmelerinin yanında biz bayanların ilk yardım dolabı gibi, neyimiz var neyimiz. Yoksa yanımızda taşımamıza çok elverişli olmaları da cabası. Ayrıca yazın o sıcaklarında salaş giyinmeyi tercih edenler için harika bir şıklık değneği gibi durmuyorlar mı elimizde?





Clutch'lar ise her zamankinden daha renkli daha ışıltılı daha sevimli yer yer de inanılmaz yaratıcı figürlerle dolular. 







Bu bahar/yaz sezonunda benim ^bucket clutch^ olarak adlandırdığım büyük  boy, tek bir kıvırma hareketi ile açılıp kapanan Tabanı adeta kese şeklindeki parçalar favorim! Hem her tarza uygun olduğu için fazla çanta alımını engelliyor, hem de çantaları dolaplardan taşan benim gibi bayanlar için yer tasarrufu sağlıyor;) 

Bu clutch'lara göz gezdirip tarzınıza ve kombin renginize en uygun olanlardan edinmenizi tavsiye ediyorum. Kenzo, Chanel, Calvin Klein, Stefanel, Burberry, Celine, Gucci, Prada, Mudo, Yargıcı, Koton ve daha bir çok markanın clutch'larına göz gezdirebilirsiniz. Veee tabii ki takılarına da ;) Takı yazısını şurada yazmıştık. ;)

0 yorum:

Yorum Gönder