Çarşamba, Nisan 08, 2015

Beyaz Pantolon Nasıl Kombinlenir?

Beyaz Pantolon Nasıl Kombinlenir?

Ay olmuş Nisan. Yalancı güneş içimizi değil, sadece vitrinleri ısıtırken; ben de vitrinlerin yansıttığı yalancı güneş ışınları ile ısındım ve bahar alışverişimi yapmaya başladım. Bahar gardırobumun en sevdiğim parçası olan beyaz pantolon serimi bu sene yenilemek istemem nedeniyle o mağaza senin bu e-mağaza benim gezmeye başladım. Muhteşem, bambaşka, harikulade beyaz pantolonumu istediğim fiyatta almam nedeniyle hemen geçtim gardırobumun karşısına ve nasıl giyeceğime bakmaya başladım.
Hizmette sınır yok: Beyaz pantolon nasıl kombinlenir? Sizinle de paylaşmak istedim.

Öncelikle üstler:

1. Siyah

Beyazın en sevdiği renk tabi ki siyahtır. Zıtlıklar aşkı doğurur. Bu yıl stripe dediğimiz çizgi modasında da en çok kullanılan iki renk siyah ve beyaz zaten. (Şuradan o yazıya da ulaşabilirsiniz.)

2. Denim

Denimin yakışmadığı bir kumaş, bir tarz var mı acaba? İster beyazla giy, ister blue jeanle. İster bez ayakkabı ile giy, ister stiletto ile. (Şurada da bol bol yazmıştık hatırlarsanız.)

3. Beyaz

Nasıl ki denim on denim’e alıştı gözlerimiz, trend oldu, bol bol kullandık. White on white’a alışırız. Sorun değil. Baştan aşağıya beyaz giyilmez mi, giyilir. Şahane de olur. (Ayy, onu da yazmışız)

4. Renkli ve çiçek desenler

Bahar demek renk demek, çiçek demek,.. Ben bundan 2 ay önce azıcık güneş ışığı gördüğümde çıkardım çiçek elbiselerimi, bluzlerimi.

5. Vee tabi ki tişörtler

Yine bir olmazsa olmaz: tişörtler. Özellikle geçtiğimiz yazlar mesaj kaygılı tişörtlerle geçti. Bu yıl da yazılı ve baskılı (hatta el yapımı) tişörtler ortalığı estirecek.
(Bu yazıyı henüz yazmamışız. Ayy sahiden aklımda. Hatta kendime ceza veriyorum. Kendim tişört tasarlayıp paylaşıyorum.)

Sıra geldi ayakkabılara:


1.Sandalet


Yaz aylarının olmazsa olmazı açık ve düz taban ayakkabılar. Hemen bakım yaptırıp sokaklara fırlamak lazım. Bütün kış sıkıldı ayaklarımız çorapların içinde.



2. Stiletto (Genişleteyim: ince topuklu ayakkabılar)

Yaz olsun, kış olsun, bahar ya da güz olsun, ince topuklu ayakkabılar bizim kurtarıcımız. Düz bir denimi bile ince topuklu ayakkabı ile akşama hazırlayabiliyor bu ayakkabılar.

3. Dolgu Topuklular 

Dar beyaz pantolonlarla giyilebildiği gibi, uzun bol paça (biz 80lerde doğanlar için ispanyol paça) ile çirkin dolgu topukluları saklayabiliriz de.

4. Spor/Bez Rahat Ayakkabı

Özellikle geçtiğimiz yıl fırtına gibi esen Toms’larla nefis kombin oluyor. Toms ayakkabıların çiftinin birisinin bedelinin yardım amaçlı verildiğini hatırlatalım.

5. Çizme/Bot

Beyaz pantolon giymek için illa yazı beklemek şart değil. Ben kışın da giyerim derseniz, çizmeleriniz ile giyebilirsiniz. Paşa gönlünüz bilir.


Belki bir Alessandro, bir Kate, bir Miranda değiliz ama bizim de bacaklarımız uzun. Beyaz pantolon çok yakışır. Yarın hangi pantolonumu giyeceğimi buldum. ^^




0 yorum:

Yorum Gönder