Çarşamba, Ocak 28, 2015

Uçuş Uçuş ve Pembe Bir İlkbahar

Uçuş uçuş ilkbahar rüzgarı gibi bu bahar da kıyafetler. Dürüst olacağım her parçaya, her renge, her detaya bayıldım, inanın.  Hep bu renkleri giyerdim ben baharda, bahara yakışırdı hep şeker gibi tonlar ama ilk kez modayla birbirimize bu kadar yakışacağız bu sene ;)
Marsaladan kurtulduk kızlar; toz pembe, şeker pembe, fuşya kısacası pembenin akla gelen o şekerimsi her tonu çok trend.





 Moschino şeker pembe 2015 İlkbahar koleksiyonu
Pembe-mavi kombinasyonu benim vazgeçilmezimdir ve eminim hepimiz bayılacağız toz pembe stilettolarla birkaç ton koyu pembe blazerların uyumuna, altına da skinny jeanlerle kombin yapmak hem çok rahat, hem de çocuk oyuncağı olacak ;)









Uçuş uçuş pembe elbiseler 



 Midi pembe etekler

Ne demiştik; pembe ya evet pembe ayakkabı, ceket, çanta da ağırlıklı olarak bu üçlü şeklinde yapılan kombinleri çok başarılı buldum.



Pembe Aksesuarlar

Dediğim gibi ayakkabı ve çanta takım olmak şartıyla toz pembe, ceket de 2 ya da 3 ton koyusundan olsun. Oh oh daha ne olsun ya şeker gibi bayanlarla dolsun her yer.


Her anınız çok tatlı geçsin, ışıl ışıl kalın...

0 yorum:

Yorum Gönder