Çarşamba, Nisan 29, 2015

Trend Alarmı: Clear Oxfords

Trend Alarmı: Clear Oxfords

Tıkır da tıkır tıkır, tıkır da tıkır... Hoş bir sedadır kulakta topuk sesleri. Kadınla özdeşleşmiştir kendisi.



Merhabalar Efendim,


Güzel bahar günlerinden Merhaba diyorum sonunda. Size bahar gibi tatlı, bahar gibi sevimli ve bahar gibi renkli bir ayakkabı modeliyle geldim bugün. Oxford ayakkabı modası devamında yeni trend: Clear Oxford Ayakkabılar. Ben tanıştığıma çok memnun oldum onlarla :)
2015 Bahar ve Yaz defilelerinde çok gözüme çarpmıştı, biraz araştırınca baktım da gerçekten bu sene çok sık göreceğiz bu şeker ayakkabıları. Clear Oxfordlar, belki şeffaf oluşlarındandır, o kadar zarif ve ferah duruyorlar ki ayakta, alınmayacak gibi değiller. Hem model seçenekleri de sınırsız. Babet tarzı hafif olanların yanı sıra bu sene çok moda olan kalın tabanlıları da var. Sade olanı da var, daha canlı daha renkli ve hatta rengarenk olanları da. Sadece bant kısmı şeffaf olanlar, tamamen şeffaf olanlar, şeffaf kısmı desen içerisinde kullanılanlar, maskülen olanlar ya da seksi parçalar... Diyeceğim o ki bayanlar bu Clear Oxfordlar şıklığını hafiflik ve ayakkabıda dekolte ile tamamlamak isteyen bizler için bir harika;)





Topuklular ve stilettolarda da o kadar zarif durmuş ki bu şeffaflık, dayanamayıp alacağım mutlaka. Kimi desenli, kimi fiyonklu kimi çok farklı ve yaratıcı detaylarla, desenlerle bezenmiş bu modelleri bulabileceğimiz markalar; Elle, Chanel, Guess, Abigail, Tod's, Polyvore, Urbanoutfitters, Divarese, Nine West, Beymen, Nursace...vb birçok markadan edinebilirsiniz kendilerini.


O zaman bi' bahane ile haydi alışverişe:)
Hoşça kalın!

2 yorum:

  1. Öncelikle merhaba. Direk konuya girerekten soruyorum. Her yerde arayıp markasını bi türlü bulamadığım Chanel ayakkabının üstündeki siyah olanı hangi marka? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Tarz doğrusu zarif ve hassas durusu var harika

    YanıtlaSil