Pazartesi, Haziran 01, 2015

Zaman Çooook Önemli

Merhabalar efendim.


Şimdi size basit hayat felsefemi anlatacağım. Hem de çok basit:
İlk olarak çok klişe ama bir o kadar doğrudur ki; hayat maalesef çok çok kısa. Ben kendimi bildim bileli hep şöyle 300 olmadı en az 200 yıl yaşamak istemişimdir. Ya kendimi sevmemden ya da DÜNYAYI sevmemden kaynaklı. Fark etmez ama her iki koşulda da dolu dolu, hızlı, harran gürren yaşarım hep bu yüzden.
Bir örnek vereyim hemen; evden çıkarken hep erkekler kadınları bekler ya hani, benim eşim beni hiç beklememiştir, aksine bekleyen taraf hep ben olurum :) Ben ayakkabımı ayağıma geçirir geçirmez asansörü çağırır, bir ayakkabımı asansörü beklerken, diğerini de asansörde sokarım ayağıma (o da 3. katta oturmamdan kaynaklı, yüksekte olsam ikisini de beklerken giyerim) :) Sonra saatimi, kolyemi, bilekliğimi asansörde takarım, ruj süreceksem arabayı çalıştırırken bir yandan sürerim ki o beş dakikalık kazanç bile benim için çok değerli.
Lafı çok uzattım yine kızlar, ama demem o ki ben iş giyinmeye, kombin yapmaya gelince de böyleyim. Nereye gidecek olursam olayım, ezberlemiş olduğum dolabımı kafamdan film şeridi gibi geçirir, her şeyi gözümün önüne getirir, gideceğim yere ya da havaya göre ilk önce pantolon mu etek mi yoksa elbise mi ya da tayt mı giyeceğim karar veririm sonra hemen tık tık tık üzerine bluz, gömlek, şal, takı toka... Neyi yakıştırdıysam parçaları birleştirir, kafamda kendimi giydiririm önce. Sonra çok kısa gözlerimi kapatıp tasarladığım kendimi görürüm, ok veririm ve daha sonra inanın giyinmem 2 dakika en fazla. Bitti :) Dolabın önünde geçen, kaybedilen vakitler artık benim ;)
Bunu gerçekleştirmek için ise alışveriş yaparken çok ufak püf noktalarım var benim. Mesela kafamda giyinirken olduğu gibi alışverişe de alt gruptan başlamak yani, pantolon, etek, şort, tayt ya da elbise, hangisini alacaksanız önce onu almak. Ve önemli olan kısım aldığınız parçayı hemen en yakışan üst grupla kombinlemek. Yani; size pantolon ceket takım ALIN, aynı renk olsun,aynı marka ALIN falan demiyorum aman ha. Diyelim ki pantolon aldınız ve spor, hemen onu giyeceğiniz yere, havaya uygun olarak üzerine en çok uyan bir t-shirt ya da gömlek alarak takım yapın ve askınıza öyle asın. Hatta şal kullanıyorsanız en son askıya şalı da dolayın öyle asın. Hem alırken uyumlu hem de dolaba asarken uyumlu bir kombin şeklinde hareket ederseniz inanın bana çok daha az alırsınız, dolabınız da artık kıyafet olmaz, kalabalık olmaz,ve en önemlisi saatler sizin olur ;)
Bu kısacık hayatta hep hızlı ve hep mutlu kalın,
Hoşça kalın !

0 yorum:

Yorum Gönder